Home » Vraag en Antwoord Winkelwagen | Mijn Account  

Vraag en Antwoord Vraag en Antwoord

  1. Wat is de snelste manier om contact met jullie te krijgen?
  2. Kan ik de kleding zelf komen afhalen?
  3. Ik heb een e-mail gestuurd en krijg geen antwoord, hoe kan dat?
  4. Hebben jullie een winkel of showroom/toonzaal?
  5. Als ik niet beschik over internet, kan ik dan toch een bestelling plaatsten?
  6. Kan ik een artikel terugsturen als ik niet tevreden ben?
  7. Wat is de retourneringstermijn?
  8. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren/ruilen?
  9. Krijg ik bij retourneren mijn geld terug?
  10. Mag ik bij een meervoudige bestelling alle artikelen retourneren/ruilen?
  11. Kan ik een bestelling onder rembours retourneren?
  12. Worden er nog meer kosten in rekening gebracht?
  13. Kan ik een vervangend artikel retourneren/ ruilen?
  14. Hoelang is de levertijd van een artikel?
  15. Ik heb een artikel binnen een week nodig, is dat mogelijk?
  16. Hoe kan ik zien of jullie een jurk op voorraad hebben?
  17. Waarom is de levertijd zo lang?
  18. Hoe kan ik betalen?
  19. Ik wil vooruit betalen, hoe kan ik betalen?
  20. Kan ik ook achteraf betalen met een acceptgiro?
  21. Kan ik ook in termijnen betalen?
  22. Hoe kan ik een galajurk wassen?
  23. Er staat overal op jullie site dat er geen verzendkosten zijn, maar bij het besteloverzicht staan 13,50 Euro rembourskosten, hoe komt dat?
  24. Hoe weet ik welke standaardmaat van een jurk ik moet bestellen?
  25. Is het mogelijk om een jurk in een andere kleur (of andere stof) te bestellen?
  26. Ik heb net een bestelling gedaan, maar wil deze annuleren. Is dat mogelijk en zijn hier kosten aan verbonden?
  27. Waarom zijn de jurken zo betaalbaar?
  28. Kan ik mijn bestelling volledig onder rembours betalen?
  29. Kan ik als particulier langskomen om kleding te passen of op te laten meten?
  30. Ik heb een winkel en wil een grote hoeveelheid afnemen. Is het mogelijk om een afspraak te maken?
  31. Hanteren jullie van voor de groothandel dezelfde prijs als de prijs op de website?
  32. Kan ik mijn bedrijfskleding ook bij jullie bestellen?
  33. Waarom bestellen mensen bij jullie kleding?



  1. Wat is de snelste manier om contact met jullie te krijgen?
    De snelste manier is een e-mail naar: info@bya-all.nl te sturen. U ontvangt dan tijdens werkdagen binnen 24 uur antwoord.

    [Terug naar boven]


  2. Kan ik de kleding zelf komen afhalen?
    Wij beschikken niet over een afhaaladres.

    [Terug naar boven]


  3. Ik heb een e-mail gestuurd en krijg geen antwoord, hoe kan dat?
    Waarschijnlijk heeft u dan uw e-mailadres niet juist getypt. Stuur ons opnieuw een e-mail met uw vraag en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.
    Het kan ook voorkomen dat de e-mail door uw instellingsbeveiliging in de spambox terecht komt. U moet dan ons adres instellen als veilige afzender.

    [Terug naar boven]


  4. Hebben jullie een winkel of showroom/toonzaal?
    Wij beschikken niet over een winkel of showroom/toonzaal waar u de kleding kunt passen.

    [Terug naar boven]


  5. Als ik niet beschik over internet, kan ik dan toch een bestelling plaatsten?
    U kunt uw bestelling per telefoon 0174-881799, per fax 0174-415950 of per brief aan ons doorgeven.

    [Terug naar boven]


  6. Kan ik een artikel terugsturen als ik niet tevreden ben?
    Artikelen die op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden. Alleen in uitzonderlijke gevallen en alleen ter beoordeling van BYA-ALL zal hiervan afgeweken worden. Als wij akkoord hebben gegeven op retourneren, kunt u de bestelling naar ons terugsturen. De retournerings-en verzendkosten zijn voor uw rekening.

    [Terug naar boven]


  7. Wat is de retourneringstermijn?
    De retourneringstermijn bedraagt 7 dagen na ontvangst van de jurk. Hierna worden geen retourzendingen meer geaccepteerd.

    [Terug naar boven]


  8. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren/ruilen?
    De retour-en verzendkosten zijn voor uw rekening.

    [Terug naar boven]


  9. Krijg ik bij retourneren mijn geld terug?
    Bij retournering kan n artikel alleen geruild worden tegen een ander artikel, wij geven dus geen geld terug.

    [Terug naar boven]


  10. Mag ik bij een meervoudige bestelling alle artikelen retourneren/ruilen?
    Bij een meervoudige bestelling van standaardmaten mag u slechts 1 artikel retourneren en ruilen tegen een ander artikel. Retournering is alleen toegstaan na een akkoord van BYA-ALL.

    [Terug naar boven]


  11. Kan ik een bestelling onder rembours retourneren?
    Retourzendingen die onder rembours verstuurd worden, zullen wij niet accepteren.

    [Terug naar boven]


  12. Worden er nog meer kosten in rekening gebracht?
    Alleen wanneer wij het artikel niet in originele staat ontvangen, brengen wij de schoonmaak-of herstelkosten in rekening.

    [Terug naar boven]


  13. Kan ik een vervangend artikel retourneren/ ruilen?
    Het is niet mogelijk om een vervangend artikel te retourneren/ruilen.

    [Terug naar boven]


  14. Hoelang is de levertijd van een artikel?

    De levertijd van een galajurk is vier weken.
    De levertijd van een trouwjurk is vijf tot zes weken.
    De levertijd van een maatpak is vijf tot zes weken.
    (Tijdens feestdagen en vakantieperiodes kan de levertijd langer duren)

    [Terug naar boven]


  15. Ik heb een artikel binnen een week nodig, is dat mogelijk?
    Alleen als wij het artikel op voorraad hebben, is een levering binnen een week mogelijk.

    [Terug naar boven]


  16. Hoe kan ik zien of jullie een jurk op voorraad hebben?
    Bij de omschrijving van elk artikel kunt u lezen wat de levertijd van elk artikel is. Indien de levertijd 1 week bedraagt hebben wij het artikel op voorraad.

    [Terug naar boven]


  17. Waarom is de levertijd zo lang?
    De levertijd is zo lang, omdat alle artikelen met de hand gemaakt en eventueel met de hand geborduurd worden.

    [Terug naar boven]


  18. Hoe kan ik betalen?
    U kunt op verschillende manieren. U kunt betalen met I-Deal, of als u liever gebruik maakt van uw creditcard kunt u via Paypal betalen. U kunt ook een directe bankoverschrijving doen. Het is tevens mogelijk om producten onder rembours te bestellen.

    [Terug naar boven]


  19. Ik wil vooruit betalen, hoe kan ik betalen?
    Vanuit Nederland.
    U kunt het bedrag overmaken naar BYA-ALL in s-Gravenzande op bankrekeningnummer: 551687320.

    Vanuit een ander land.
    Overmaken naar BYA-ALL bankrekeningnummer 551687320
    ABN-AMRO Langestraat 's-Gravenzande Holland
    BIC ABNANL2A
    IBAN NL95ABNA0551687320

    [Terug naar boven]


  20. Kan ik ook achteraf betalen met een acceptgiro?
    Wij werken niet met een acceptgiro.

    [Terug naar boven]


  21. Kan ik ook in termijnen betalen?
    Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.

    [Terug naar boven]


  22. Hoe kan ik een galajurk wassen?
    U kunt de jurk in de wasmachine wassen op 30 graden met een zijde handwas of wol handwas programma. De jurk moet binnenstebuiten gewassen worden. Nat ophangen en niet in de droger. Het beste is om de nog een beetje vochtige jurk binnenstebuiten met strijkdoek te strijken.

    [Terug naar boven]


  23. Er staat overal op jullie site dat er geen verzendkosten zijn, maar bij het besteloverzicht staan 13,50 Euro rembourskosten, hoe komt dat?
    In Nederland betalen wij voor u de verzendkosten, alleen als u onder rembours bestelt, betaalt u 13,50 Euro rembourskosten.

    [Terug naar boven]


  24. Hoe weet ik welke standaardmaat van een jurk ik moet bestellen?
    Om er zeker van te zijn dat u de juiste maat bestelt, raden wij u aan om eerst uw maten op te meten en vervolgens naar onze maattabel te kijken. Tenslotte kiest u de maat jurk die het dichtst uw maten benaderd. De Europese maten vallen over het algemeen vrij ruim (stretch stof ook). De maattabel kunt u aan de linkerkant op onze website vinden onder het kopje informatie - maattabel.

    [Terug naar boven]


  25. Is het mogelijk om een jurk in een andere kleur (of andere stof) te bestellen?
    Het is soms mogelijk om een jurk in een andere kleur of andere stof te bestellen. Het beste kunt u vooraf per e-mail contact met ons opnemen.

    [Terug naar boven]


  26. Ik heb net een bestelling gedaan, maar wil deze annuleren. Is dat mogelijk en zijn hier kosten aan verbonden?
    Indien u een bestelling wilt annuleren moet u dat per e-mail binnen 24 uur aan ons doorgeven. Hier zijn dan verder geen kosten aan verbonden.

    [Terug naar boven]


  27. Waarom zijn de jurken zo betaalbaar?
    Wij werken uitsluitend online en hebben geen winkel. Onze producten worden in ons eigen naaiatelier in Azi gemaakt.

    [Terug naar boven]


  28. Kan ik mijn bestelling volledig onder rembours betalen?
    Alleen in Nederland kan er onder rembours gekocht worden. Bij een remboursbestelling vragen wij een aanbetaling van het aankoopbedrag. Deze aanbetaling zal in mindering worden gebracht op uw remboursbetaling. Indien de artikelen volledig op maat moeten worden gemaakt, vragen wij een aanbetaling van minimaal 50%. Het remboursbedrag mag maximaal 500,00 bedragen.

    [Terug naar boven]


  29. Kan ik als particulier langskomen om kleding te passen of op te laten meten?
    Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden, beschikken wij niet over een winkel of showroom waar u de kleding kunt komen passen. Wij werken uitsluitend online.

    [Terug naar boven]


  30. Ik heb een winkel en wil een grote hoeveelheid afnemen. Is het mogelijk om een afspraak te maken?
    Het is altijd mogelijk om een afspraak te maken. Om onze kwaliteit en service goed te kunnen beoordelen, adviseren wij u om eerst een proefbestelling te plaatsten. Na deze proefbestelling kunnen wij graag bij u op locatie komen om het een en ander te bespreken.

    [Terug naar boven]


  31. Hanteren jullie van voor de groothandel dezelfde prijs als de prijs op de website?
    Voor de groothandel hanteren wij kwamtumkortingen. Voor meer informatie kunt u per e-mail contact met ons opnemen.

    [Terug naar boven]


  32. Kan ik mijn bedrijfskleding ook bij jullie bestellen?
    Wij kunnen elke bedrijfskleding maken, ongeacht maat, stof of design.

    [Terug naar boven]


  33. Waarom bestellen mensen bij jullie kleding?
    Wij kunnen een uniek concept aanbieden. Wij kunnen alle kleding in iedere gewenste kleur en maat maken. Ook uw eigen ontwerp kunnen wij maken.

    [Terug naar boven]



Volgende